3 maanden leren en leven in Nepal! - Reisverslagen van Daan Krijgsman - WaarBenJij.nu 3 maanden leren en leven in Nepal! - Reisverslagen van Daan Krijgsman - WaarBenJij.nu
3 maanden leren en leven in Nepal!

Vanuit mijn opleiding, de PABO in Gouda, hoop ik mijn afstudeeronderzoekonderzoek in Nepal te doen. Dankzij de minor die ik heb gekozen, de International Class, heb ik de mogelijkheid gekregen om voor een langere periode naar het buitenland te gaan.

Ik zal verblijven in Kathmandu, de hoofdstad van Nepal. De scholen waar ik het onderzoek uitvoer zijn ook in de hoofdstad.

Heb je vragen.. Stel ze gerust ;)

Veel leesplezier!
Daan Krijgsman

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2013

Update!

04 Januari 2013

Hoe was mijn eerste anderhalve maand in Nepal?
Daan

Namaste en welkom op mijn weblog! Via deze site kun je mijn ervaringen lezen over het leven in Nepal. Ik hoop hier mijn afstudeeronderzoekonderzoek te doen vanuit mijn opleiding, de PABO in Gouda. Dankzij de minor die ik heb gekozen, de International Class, heb ik de mogelijkheid gekregen om voor een langere periode naar het buitenland te gaan. Heb je vragen.. Stel ze gerust ;) Veel leesplezier! Daan Krijgsman

Actief sinds 07 Nov. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5655

Voorgaande reizen:

21 November 2012 - 15 Februari 2013

3 maanden leren en leven in Nepal!

Landen bezocht: